Home » Kwaliteitsmetingen » Hospitality
Hospitality

“People will forget what you said. People will forget what you did. But people will never forget how you made them feel”.

Deze uitspraak van dichter en auteur Maya Angelou geeft ons inziens de kern weer waarom het meten van hospitality waarde toe kan voegen. Wanneer klanten een goed gevoel krijgen bij en goede ervaringen hebben met uw organisatie, zal deze eerder worden aanbevolen bij anderen.

Om de mate van hospitality meetbaar te maken heeft Intexso de Total Hospitality Gauger (THG) ontwikkeld. Dit systeem bestaat uit drie onderdelen/fases:

  1. Mystery Visit
  2. Belevingsenquêtes (dit kan per dienst, gebruikersgroep of algemeen)
  3. Diepte-interviews (afgestemd op uitslag belevingsenquêtes)

Hospitality is hierbij opgedeeld in drie pijlers:

  • Mens
  • Omgeving
  • Proces

Deze pijlers komen systematisch terug in elke fase van de THG. Na uitvoering van de laatste fase worden de gegevens naast elkaar gelegd en geanalyseerd, waarna in een overzichtelijk rapport de uitkomsten en eventuele verbeterpunten worden benoemd.

OPMERKING, VRAAG EN/OF GEÏNTERESSEERD?

Bel ons, vul het contactformulier in of maak een terugbelverzoek aan!